Oferta szkoleniowa
TEMAT: Wykorzystanie technik nauczania Stosowanej Analizy Zachowania w pracy z dorosłymi osobami ASD (planowanie i realizacja procesu przygotowania do pracy).
ORGANIZATOR: Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem w Kwidzynie PROWADZĄCY: Paulina Grochowska, Izabela Karpińska
CZAS TRWANIA: około 4 godziny zegarowe
ZAKRES TEMATYCZNY:
-
Funkcjonowanie dorosłych osób z ASD.
-
Komunikacja osób z ASD.
-
Rozwijanie zachowań pożądanych: motywacja, dostosowanie środowiska, generalizacja.
-
Techniki nauczania w praktyce: metoda wyodrębnionych prób, uczenie sytuacyjne, łańcuchy czynności.
KOSZT SZKOLENIA : 1600 zł
KONTAKT: e-mail: sokolowska25@wp.pltel. Paulina Grochowska : 508319412
TEMAT: Stosowana Analiza Zachowania- jak wykorzystać podstawy SAZ
w codziennej praktyce nauczycielskiej.
ORGANIZATOR: STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z AUTYZMEM SNOA W KWIDZYNIE
PROWADZĄCY: Paulina Grochowska, Izabela Karpińska CZAS TRWANIA: 3 GODZINY
ZAKRES TEMATYCZNY:
Proces uczenia się- zależności pomiędzy zachowaniem i konsekwencjami
Behawioralne techniki uczenia nowych umiejętności
Stosowanie wzmocnień i podpowiedzi
Praca z zachowaniami trudnymi- ocena funkcjonalna
Rola nauczyciela- cienia.
KOSZT SZKOLENIA : 1200 zł.
KONTAKT: e-mail: sokolowska25@wp.pltel. Paulina Grochowska : 508319412
TEMAT: UCZEŃ ZE SPEKTRUM AUTYZMU W SZKOLE
OGÓLNODOSTĘPNEJ.
ORGANIZATOR: STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z AUTYZMEM SNOA
W KWIDZYNIE
PROWADZĄCY: Paulina Grochowska, Izabela Karpińska CZAS TRWANIA: 6 GODZIN ZEGAROWYCH
KOSZT SZKOLENIA: 2 400 zł.
Telefon kontaktowy: 508 319 412
ZAKRES TEMATYCZNY:
1. Czym są zaburzenia ze spektrum autyzmu?
Kryteria diagnostyczne autyzmu, Zespołu Aspergera według DSM V.
Defcyty i trudnocci występuącce u osóbb z autyzmem i ZA.
2. Jak pomóc dzieciom z autyzmem zdobywać wiedzę i umiejętności?
Proces uczenia się- zależnocci pomiędzy zachowaniem i konsekwencąami.
Behawioralne techniki uczenia nowych umieąętnocci.
Stosowanie wzmocnień i podpowiedzi.
Praca z zachowaniami trudnymi- ocena funkcąonalna.
3. Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole.
Specyfczne trudnocci ucznia ze spektrum autyzmu i ich wpływ na funkcąonowanie w
szkole.
Rola nauczyciela wspomagaąccego w edukacąi ucznia ze spektrum autyzmu.
Budowanie strategii proaktywnych, systemóbw motywacyąnych w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu.
Model wspóbłpracy pomiędzy nauczycielem wspomagaąccym , wychowawcc, nauczycielami przedmiotóbw.